Sunday, February 13, 2011

mr.ultramain


ni la MR.ULTRAMAIN... sy pn xtw la knp sy nk letak entry ni tp ske plak tgk ultraman ni. sbb it make me remember of someone...mr ultramain sbnrnye ade sorg kwn ni yg bg nama ultramain kt sy, (tp ptung ni sy bli sdri ea..) dye pggil sy nama ni mse pujuk sy dr down, mse 2 sy tgh down, then dye kte sy ni kuat then samekn sy mcm ultraman..(boleh?) so sjak 2, ble rse rindu kt kwn sy 2, sy tgk la mr.ultramain ni. skurg2 lepas la rindu. sy plak pggil kwn sy 2 vampire, nk tw sbb pe? sbb dye ni, ske tdo lewt mlm... kjenye on9 je.ntah ape lg lain2 aktiviti mlm sy pn kurg investigate (bkn Detective Conan)... vampire sgt baik, slesa bkwn ngn vampire. klo xde mood, ble dye ade, mst mood 2 dtg...tp kdg2 salo gak dye ni buat sy mrajuk.huhuhu...sy plak kdg2 saje je nk merajuk... nk tw mcm mn muka vampire ni? pnh tgk robert pattinson? hah! xde same lgsung! vampire lg hot! opss!!! nnt makin ske la dye klo baca ni hahaha... tp ape pn, ble bkawan biarlah ikhlas...pape kite buat pn mst kne ikhlas. ble sy tringt kt kish cinta yg mmbuat sy mngis, salo je vampire suh sy chill... thanx vampire...im here and u there...miss u :) (korg mst pelik knp ultranmain bkn ultraman, sbb vampire yg salah eja dulu..hehe)

4 comments:

  1. Mr. Ultranmain? MR.ULTRAMAIN? knapa nama dier lain2... pelik la... pas nie.. mesti Mr. Bubu ada kawan baru la kan?

    ReplyDelete
  2. ea? xsure la..tp vampire yg bg nama mr ultraman ni kt sy..

    ReplyDelete
  3. untung vampire tu ada si ultra.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kroni-kroni arjuna